Het jaar is werkelijk omgevlógen. Het leek wel gisteren dat we het jaar begonnen met een frisse – lees: ijskoude – Nieuwjaarsduik. Waarom was dat ook alweer een goed idee? O ja, omdat we een frisse start wilden maken. Net een nieuwe huisstijl geïntroduceerd, daar paste iets ludieks bij. Het was een goede zet want daarna is er veel gebeurd bij Market-it. We zetten het even op een rijtje.

Wat zijn we gegroeid afgelopen jaar! We kregen er een aantal nieuwe collega’s bij en dat was hard nodig want ons klantenbestand groeide met ons mee. Als we door de lijst met opdrachtgevers scrollen is het leuk om te zien hoeveel verschillende opdrachtgevers we hebben Allemaal hebben ze ons gevraagd te helpen met hun marketing. Onze kennis over alle branches groeit, net als ons enthousiasme over de leuke projecten die we gedaan hebben en die nog in het verschiet liggen.

2022 was een jaar van groei en plezier

Terugkijkend op 2022 was de verhuizing van Garage P. van de Ven een heel mooi project; we werden op veel manieren uitgedaagd om iedereen te laten weten dat het bedrijf naar een nieuwe locatie ging. De broers van Brofiber hebben we vaak op kantoor gezien: voor hen deden we de campagne om de inwoners van de gemeente Reusel-De Mierden te laten weten dat Brofiber een betrouwbare partner is op het gebied van glasvezel. Met veel plezier kijken we terug op het project dat we bij basisschool Wereldwijs deden. In samenwerking met Studieconnect, lieten we de leerlingen zien welke leuke kansen de regio biedt op de arbeidsmarkt. Lees het hele verhaal hier.

We kunnen nog wel even doorgaan over onze leuke projecten. Maar het allerleukst…

Chocolaaaaaaa. Kilo’s gingen er doorheen. De mini Tony Chocolonely’s zijn niet aan te slepen op kantoor. We zijn er zo dol op dat we er een actie van maakten: iedereen mocht raden hoeveel chocolaatjes er per maand doorheen gingen. Het antwoord: 236. Daar hebben we echt heel goed ons best op gedaan, met veel plezier. Goed dat we ook een sportschool als klant hebben, kunnen we daar de pondjes er weer af gaan trainen. De kracht van een goed netwerk kennen we bij Market-it ook, zullen we maar zeggen.

Werken en ontspanning waren goed in balans

Wat deden we nog meer, naast hard werken?
– Netwerken dus! Ilse bezocht veel netwerkevents en Sjeel werd lid van BNI Veldhoven en Inge van Netwerk de Kempen. Dat bracht de nodige klanten aan. Daar zijn we heel blij mee natuurlijk; alle kansen die we krijgen om te laten zien wat we doen, grijpen we aan.
– We hebben padel ontdekt. Eens per maand staan we met de collega’s op de padelbanen in Bladel. Zijn we er goed in? Nee, dat niet, maar we hebben wel veel plezier en dat is het belangrijkst.
– We hebben af en toe genoten van een gezellige lunch, borrel of personeelsuitje. Vol trots kunnen we zeggen dat we nu een blaasinstrument kunnen bespelen. Ook niet heel goed dus de oprichting van het Market-it symfonieorkest laat nog even op zich wachten, maar wat hebben we veel plezier gehad tijdens de workshop van Muzi-Bel.

Het jaar was eigenlijk veel te kort voor alle leuke dingen. Maar goed dat er een vers jaar voor ons ligt. We hopen weer meer nieuwe opdrachtgevers te mogen toevoegen aan ons bestand. We blijven leuke dingen doen met z’n allen. Blijf ons volgen op de socials en je weet het: als je zin hebt in een chocolaatje, ben je van harte welkom!