Een paar weken geleden hebben we de opdracht gekregen van Here2Hear om hun partner in marketing te worden en ervoor te zorgen dat het bedrijf dat oordoppen op maat maakt, beter zichtbaar wordt. Pim Koolwijk wilde een slag maken in het verder professionaliseren van zijn onderneming om het daarmee naar een hoger level te tillen. Hij vertelt over de haast die hij had en hij de samenwerking tot nu toe bevalt.

“Je zou kunnen zeggen dat ik haast heb, ja. Ik voel gewoon dat nú het moment is om door te pakken. En dan moet het ook meteen, zo zit ik in elkaar. Ik heb me bij Netwerk de Kempen gepresenteerd en daar is Inge van Market-it ook bij aangesloten. Toen ik na mijn presentatie zei dat ik een partner in marketing zocht, was de connectie snel gelegd.

Ik vind dat iedereen moet doen waar hij of zij goed in is. Ik kan perfecte oordoppen maken, zelfs met bluetooth, maar van marketing heb ik dan weer niet zoveel verstand. Bij Market-it dachten ze goed met me mee en samen zijn we tot een plan gekomen. We moesten eigenlijk helemaal van nul beginnen met de branding en de website. Als je dat doet, moet je het goed doen en meteen alles aanpakken zodat je er stáát.

Fijn dat Market-it alle
marketingactiviteiten heeft verzorgd

Alles wat er werd gemaakt, werd overlegd. De specialisten van Market-it deden een voorstel waar ik op mocht reageren en zo ontstond de huisstijl. Het straalt professionaliteit uit als je ervoor zorgt dat alles op elkaar is afgestemd. Omdat ik me nu vooral op de bedrijven in Brabant wil gaan richten, was een heldere, duidelijke en opvallende brochure nodig. Ik ben héél blij met het resultaat. Weet je waar ik ook héél blij mee ben? Met de PowerPoint die ze me als cadeautje hebben gegeven. Nu kan ik bij elk bedrijf goed voor de dag komen. Geen tweede kans voor een goede eerste indruk.

Er zat best een beetje druk op, maar dat was bij Market-it geen probleem. De contacten waren goed, snel en inhoudelijk en dan kun je ook gas geven. Dat is precies wat ik nu ga doen: gas geven. Ik ga beginnen met Brabant. Iedereen een veilige werkplek als het om gehoorbescherming gaat. Daarna is de rest van de wereld aan de beurt.

Mijn social media ga ik zelf bijhouden. Market-it heeft voor mij een template gemaakt die ik kan gebruiken om alles in dezelfde stijl te houden. Daarvoor kan ik de foto’s gebruiken die tijdens de shoot zijn gemaakt. Prima geregeld ook door Market-it. Dat is wat ik als meest positief heb ervaren: dat ze bij Market-it álles voor je kunnen regelen op marketinggebied.”